Мотор / задвижване: | 1-цилиндров 4-тактов OHV LONCIN G200F двигател за безоловен бензин |
Мощност на двигателя: | 4,0 kW при 3600 оборота в минута |
Капацитет: | 196 ccm |
Резервоар за гориво: | 3,6 литра / RON 91 или по-висока |
Моторно масло: | 0.6 литра / SAE 10W-30/40 |
Задвижване: | механично |
Работна ширина: | 600 мм |
Скорости: | 0-2,1 км / ч (напред) / 0-1.4 км / ч (назад) |
Възможност за катерене: | 20% наклон |
Честота: | 72 Hz |
Амплитуда: | 0.6 мм |
Центробежен: | 13,5 kN |
Воден резервоар: | 16 литра |
Маслен резервоар: | 50 ml / CF-4 20W / 50 |
Ниво на звука: | 108 dB (A) LWA |
Статично натоварване на линията: | 4,4 kg / cм |
Работна маса: | около 266 кг |
Транспортно тегло (нето / бруто): | около 262/312 кг |
Размери на опаковката (L / W / H): | 870 x 770 x 1220 мм |
VW-300PRO
Нов
Вибриращият валяк от LUMAG се състои от горивен двигател, съединител, резервоар за гориво, валяк и дръжка. Моторът предава мощност на вибрационния валяк и го задвижва, за да уплътни почвата. Операторът води и контролира машината отзад с помощта на дръжката. Тази машина е за уплътняване напр. при строителство на пътища, градинарство и озеленяване, настилки или малки ремонти в пътното строителство. Тази машина е била изключително за о. Използват се проектирани и построени. Използването на машината за други цели може трайно да повреди машината или да причини сериозни наранявания на оператора или други лица в близост. характеристики: Безстепенно хидростатично задвижване: напред 0-2,1 км / ч, назад 0-1,4 км / ч Малка странична проекция позволява оптимално уплътняване до стени или бордюри. Скрепери отпред и отзад Здрава защитна рамка с централно окачване с една точка Предпазните опори предни и задни Водещата шина може да бъде разположена вертикално за транспорт Горивният резервоар за вода осигурява постоянно напояване за работа в черна палуба